Svitlana Hughes

Bis 2017, Customer Service Coordinator, Eaton Corporation

Leicester, Vereinigtes Königreich

Werdegang

Berufserfahrung von Svitlana Hughes

  • Bis heute 7 Jahre und 3 Monate, seit Apr. 2017

    Customer Service Team Leader

    Eaton Corporation

    Supervising a team of 9 employees, customer care, key account management, order management and after sales care.

  • 2 Jahre und 9 Monate, Aug. 2014 - Apr. 2017

    Customer Service Coordinator

    Eaton Corporation

    - deal with customers enquiries/order over the phone, by email - maintain and build relationships with Customers (mainly German speaking customers)- key account management - Communication with Warehouse, supply chain and other departments - process orders occasionally - update the customers details/pricing accurately - communication with all departments to achieve customer satisfaction

  • 3 Jahre und 5 Monate, Okt. 2009 - Feb. 2013

    Assistant to international Sales Director

    German Pellets GmbH

Ausbildung von Svitlana Hughes

  • 4 Jahre und 6 Monate, Sep. 2004 - Feb. 2009

    Business Administration

    Fachhochschule für Wirtschaft Berlin

    Personell and Human Resources Management, Financing and accounting

  • 4 Jahre und 10 Monate, Sep. 1997 - Juni 2002

    Philology

    Volyn State University

    English language and Literature, French Language and Literature

Sprachen

  • Deutsch

    Fließend

  • Englisch

    Fließend

  • Russisch

    Muttersprache

  • Französisch

    Gut

  • Ukrainian

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