Olav Jost

Angestellt, Germany Support Services Sales Large Enterprise, Dell GmbH

Frankfurt / M, Deutschland

Fähigkeiten und Kenntnisse

Presentation skills
Sales Skills
Services
Japanologie-Kenntnisse
Japan-Kenntnisse
Vertriebserfahrung: Aquise
Developement; Außendiensterfahrung

Werdegang

Berufserfahrung von Olav Jost

  • Bis heute 24 Jahre und 8 Monate, seit Nov. 1999

    Germany Support Services Sales Large Enterprise

    Dell GmbH

    To achieve targeted and forecasted sales goals for the specific service programmes in the segments/regions of responsibility; Develop and plan the sales strategy on target accounts; develop clear strategies, value propositions, tactics and actions to drive incremental sales of key support services; Acts as a Services subject matter expert; Keep up to date with current industry trends;Develop and implement plans to ensure best in class performance;Assists in the on-going education/development of Sales

  • 8 Monate, Jan. 1999 - Aug. 1999

    Regional Sales Manager

    Winehouse Gerhardt Tôkyô

  • 1 Jahr, Jan. 1998 - Dez. 1998

    Regional Sales Manager

    Charles Delatour Swiss

  • 1 Jahr und 10 Monate, März 1997 - Dez. 1998

    Account Manager

    Jakob Gerhardt Nierstein

Ausbildung von Olav Jost

  • Bis heute

    Ruprecht-Karls-Universität Heidelberg (http://www.uni-heidelberg.de/)

Sprachen

  • Deutsch

    -

  • Englisch

    -

  • Französisch

    -

  • Japanisch

    -

Interessen

Inline-Skating
Einradfahren
Kendô
Lesen
Schreiben
Internet

21 Mio. XING Mitglieder, von A bis Z