Stefanie Lange
Angestellt, Senior Service Manager, PagoNxt Merchant Solutions SL
München, Deutschland
Werdegang
Berufserfahrung von Stefanie Lange
Bis heute 1 Jahr und 6 Monate, seit Jan. 2023
Senior Service Manager
PagoNxt Merchant Solutions SL
Bis heute 3 Jahre und 5 Monate, seit Feb. 2021
Service Manager
PagoNxt Merchant Solutions SL
Bis heute 4 Jahre und 11 Monate, seit Aug. 2019
Service Manager Payment& Risk Merchant Support
Wirecard Acceptance Technologies GmbH
Strategic professional management, cross-location Ownership of customer support services Improve operational management systems, processes and best practices more: linkedin.com/in/stefanie-lange-6158391b1 Prepare, edit and broadcast maintenance communication to internal and external parties Structure and maintain support systems and processes within the consideration of Operational and Service Level Agreements
1 Jahr und 5 Monate, März 2018 - Juli 2019
Teamleader & Project Manager
Wirecard Communication Service GmbH
Departmental management "Merchant Processing" Budget planning Disciplinary and professional management of up to 40 employees Planning, management, optimization of projects Strategic planning and monitoring of staff assignment Staff recruiting Design of process structures according to ISO 9001 Project controlling, reporting and statistics Principal contact for internal clients
2 Jahre und 6 Monate, Okt. 2015 - März 2018
Project Manager
Wirecard Communication Services GmbH
10 Monate, Jan. 2015 - Okt. 2015
Quality Manager
Wirecard Communication Service GmbH
1 Jahr und 1 Monat, Jan. 2014 - Jan. 2015
Supervisor Quality Management
Wirecard Communication Service GmbH
4 Jahre und 5 Monate, Sep. 2009 - Jan. 2014
Supervisor Operations
Wirecard Communication Service GmbH
1 Jahr, Okt. 2008 - Sep. 2009
Callcenter Agent
Wirecard Communication Service GmbH
Ausbildung von Stefanie Lange
10 Jahre und 10 Monate, Okt. 2006 - Juli 2017
Rechtswissenschaft
Universität Leipzig
Sprachen
Deutsch
Muttersprache
Englisch
Gut