jasmine jonkers

Angestellt, Order management quickship, Bruker AXS GmbH

Waghäusel, Deutschland

Werdegang

Berufserfahrung von jasmine jonkers

  • Bis heute 6 Jahre und 1 Monat, seit Juni 2018

    Order management quickship

    Bruker AXS GmbH
  • 2 Jahre, März 2016 - Feb. 2018

    team leader customer service & customer care

    Goodyear Dunlop Tires Benelux

    - Ensure 100% customer satisfaction -- 80% FTR principle, coaching, team meetings - Focus on efficiency gains – change management - KPI management -- call performance - delivery performance - ... - RCA analysis - Solve escalations - Support in local & regional projects

  • 1 Jahr, Apr. 2015 - März 2016

    Team Leader Customer Care

    Goodyear Dunlop Tires Benelux

    - Ensure 100% customer satisfaction -- 80% FTR principle, coaching, team meetings - Focus on efficiency gains - KPI management -- complained closure time - RCA analysis - Solve escalations - Support in local & regional projects

  • 5 Jahre und 3 Monate, Jan. 2011 - März 2016

    Large Account Agent Bene

    Goodyear Dunlop Tires Benelux

    - Ensure close relationship to the customer (SPOC principle) - Ensure close relationship to KAM - Ensure on time deliveries - perfect order management - ...

  • 2 Monate, Dez. 2010 - Jan. 2011

    Customer Service Agent Bene

    Goodyear Dunlop Tires Benelux

    - Ensure relationship with the customer (SPOC principle) - Ensure close relationship to KAM - Ensure perfect order management

Ausbildung von jasmine jonkers

  • 10 Monate, Sep. 2009 - Juni 2010

    Linguistics

    Lessius Hogeschool

    Internal & External communications in Dutch - English - Spanish

  • 4 Jahre und 10 Monate, Sep. 2004 - Juni 2009

    Linguistics

    Lessius Hogeschool

Sprachen

  • Niederländisch

    Muttersprache

  • Englisch

    Fließend

  • Französisch

    Gut

  • Spanisch

    Gut

  • Deutsch

    Gut

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