Nihat Oezen
Angestellt, Global Escalation Manager, thyssenkrupp Information Management GmbH
NRW, Deutschland
Werdegang
Berufserfahrung von Nihat Oezen
Bis heute 6 Jahre und 2 Monate, seit Mai 2018
Global Escalation Manager
thyssenkrupp Information Management GmbH
Siingle point of contact for global teams on escalated issues. Manage multiple tasks simultaneously. Report to senior management across organization to provide insight into the current state of the escalation. Manage customer escalations and coordinate resolution with key stakeholders (internal and external) by working cross-functionally to ensure issue ownership, action items, and communications are fulfilled. Ensure critical client SLAs are met. Ensure customer's voice is heard throughout the process.
Bis heute 7 Jahre und 10 Monate, seit Sep. 2016
Global Incident Process Manager
ThyssenKrupp Business Services GmbH
Bis heute 9 Jahre und 2 Monate, seit Mai 2015
Specialist Global Control Center
thyssenkrupp Business Services GmbH - GSS IT
11 Jahre und 2 Monate, Apr. 2004 - Mai 2015
Systemadministrator
Steen Harbach
9 Jahre und 10 Monate, Apr. 2004 - Jan. 2014
Systemadministrator
Bayer Business Services
Sprachen
Deutsch
Muttersprache
Englisch
Fließend
Türkisch
Muttersprache