Luca Lilli
Angestellt, Infrastructure/IT helpdesk, Ryanair
Dublin, Irland
Werdegang
Berufserfahrung von Luca Lilli
Bis heute 8 Jahre und 10 Monate, seit Aug. 2015
Infrastructure/IT helpdesk
Ryanair
6 Monate, März 2015 - Aug. 2015
IT Support
Colgate - Palmolive
• Respond to users requests for information and assist in problem resolution. • Maintain contact with users on operational and production problems. • Continual follow up with site support teams and co-workers to ensure resolution and customer satisfaction. • Develop an in depth knowledge of IT support tools for monitoring and reporting.
6 Monate, Okt. 2013 - März 2014
Stage
Intecs S.p.A.
Performance analysis of a digital communication system on power line
Ausbildung von Luca Lilli
3 Jahre und 2 Monate, Feb. 2011 - März 2014
University of L'Aquila
3 Jahre und 4 Monate, Sep. 2007 - Dez. 2010
Sapienza University of Rome
Sprachen
Italienisch
Muttersprache
Englisch
Fließend