Gerald Kirschner
Angestellt, Customer Service Manager, Frequentis
Wien, Österreich
Werdegang
Berufserfahrung von Gerald Kirschner
Strategic Service Manager Regional Key Account Management (Multi Country) Complex Opportunity Management Complex Deal Management Leading country wide strategic sales initiatives Lifeline / wild card / super sub
3 Jahre und 1 Monat, Juli 2009 - Juli 2012
Support Practice Manager
Microsoft Österreich GmbH
Drive successful oversight of the support delivery management business and its dedicated resources within the Services Practice. Responsible for: Operational Excellence, Delivery Excellence, Business Management and People Management. Developing and maintaining high performing teams that deliver quality services in a profitable way.
7 Jahre und 4 Monate, März 2002 - Juni 2009
Consultant
Microsoft Österreich GmbH
Research and Development / UAV
Schiebel Industries
Ausbildung von Gerald Kirschner
Bis heute 10 Jahre und 10 Monate, seit Sep. 2013
Beratungswissenschaften
Sigmund Freud Privatuniversität
1990 - 1997
Nachrichtentechnik / Informatik
HTBLuVA Mödling
Sprachen
Deutsch
Muttersprache
Englisch
Fließend