Christian Hunn
Angestellt, Front Office Support (Line Manager), Credit Suisse AG
Zürich, Schweiz
Werdegang
Berufserfahrung von Christian Hunn
Bis heute 12 Jahre und 6 Monate, seit Jan. 2012
Front Office Support (Line Manager)
Credit Suisse AG
• Leading a strong and committed team • Driving and supporting projects • Collaborating with Management • Providing and analyzing financial data • Discovering, analyzing and resolving business risk issues
3 Jahre und 5 Monate, Aug. 2008 - Dez. 2011
Management Supporer
Credit Suisse AG
• Contributing in the yearly budgeting process • Cooperating with internal audit and implementing changes • Implementing of cost saving measures
3 Jahre, Aug. 2005 - Juli 2008
Relationship Manager Offshore
Credit Suisse AG
• Managing a client portfolio of CHF 200m asset under management • Acquisition of new clients • Travelling to the UK • Administrative tasks
1 Jahr, Aug. 2004 - Juli 2005
International Assignment Representative Office South Africa
Credit Suisse AG
Ausbildung von Christian Hunn
1 Jahr und 4 Monate, Aug. 2011 - Nov. 2012
Kalaidos Fachhochschule, Zurich, Switzerland
in Entrepreneurship
2005 - 2007
Banking
IFFP
Kreditgeschäfte, Finanzgeschäfte
2000 - 2004
Finanzplanung
KV Zürich Business School
VWL, BWL, Mathematik / Statistik, Finanz- und Rechnungswesen, Finanzgeschäfte, Kreditgeschäfte, Recht / Steuern, Dienstleistungsmarketing, Lebensversicherung, Finanzplanung, Personen- und Sozialversicherung
Sprachen
Deutsch
Muttersprache
Englisch
Fließend
Französisch
Grundlagen