Alexander Jerke

Angestellt, General Manager (Berlin Westend, Leipziger Platz, Ostbahnhof), Design Offices GmbH

Berlin, Deutschland

Fähigkeiten und Kenntnisse

Train the Trainer
Berufserfahrung im Ausland
geprüfter Handelsfachwirt (IHK)
Moderne Arbeitswelten
Tolle Tagungsräume
Räume für Workshops und Coachings
Sales
Vertriebsmanagement
Kundenbindung
Training
Kundenbetreuung
Vertrieb
Beratung
Verkauf
Unternehmensführung
Deutsch

Werdegang

Berufserfahrung von Alexander Jerke

  • Bis heute 6 Jahre und 7 Monate, seit Dez. 2017

    General Manager (Berlin Westend, Leipziger Platz, Ostbahnhof)

    Design Offices GmbH

  • 2 Jahre und 8 Monate, Apr. 2015 - Nov. 2017

    Office Sales Manager

    Design Offices GmbH

  • 1 Jahr und 11 Monate, Juni 2013 - Apr. 2015

    Schichtleiter

    IHG
  • 2 Jahre und 1 Monat, Mai 2011 - Mai 2013

    Betrieblicher Ausbilder

    Guoman Ltd. The Tower, London

    carry out training activities in FO, prepare and implement training initiatives to address performance gasps/training opportunities, carry out on the job observations/training to ensure standards of service are maintained and identifing departmental improvement needs, monitor/investigate Customer Satisfaction and training initiatives are developed focusing on recurrent concerns, Implementation of action plans targeting shortfalls, carrying out balance scorecard assessments, reviews, appraisals/job chats.

  • 8 Monate, Okt. 2010 - Mai 2011

    Empfangsmitarbeiter

    Hilton London Gatwick Airport

    Check In and Out of guests, administration and cash handling, Maximise room sales and revenue for the hotel, Provide best, polite and efficient Customer Service in Day-, Late and Nightshift

  • 1 Jahr, März 2008 - Feb. 2009

    Einkaufsassistent

    Zingg-Lamprecht AG

    Assistant to the CEO and Headquarter Manager, Project Administration and creating Quotes and Orders, Administration of the complete purchasing process, Updating of all sales documents and price lists, Dealing and solving customer service cases, Inventory Management, Training of new staff members, Updating of all the Online stores

  • 1 Jahr und 5 Monate, Okt. 2006 - Feb. 2008

    Einrichtungsfachberater

    Möbel Pfister AG

    Control of the Lamps and occasional furniture Department, Individually Customer care, Direct, challenging Customer contact in sales conversation, Advisor for Interior Design, Inventory Management, Instruct new staff members, Pricing, stockholding and updating sales documents

  • 3 Jahre und 1 Monat, Sep. 2003 - Sep. 2006

    Ausbildung zum Einrichtungsberater

    Möbel Gamerdinger

    Sales training, Administrate of basic claims data, Control of incoming and outgoing goods, Accounting, Control of payments transaction, Pricing and updating of all Sales documents. Providing of after sales service, Selling of goods in all department, Exact arrangement of Product

Ausbildung von Alexander Jerke

  • 1 Jahr und 3 Monate, Sep. 2014 - Nov. 2015

    Handel

    IHK Stuttgart

    Unternehmensführung und -steuerung, Handelsmarketing,Führung und Personalmanagement, Volkswirtschaft für die Handelspraxis, Beschaffung und Logistik, Handelsmarketing und Vertrieb, Handelslogistik Außenhandel, Mitarbeiterführung und Qualifizierung

Sprachen

  • Deutsch

    Muttersprache

  • Englisch

    Fließend

  • Französisch

    Grundlagen

Interessen

Reisen
Moderne Kunst

21 Mio. XING Mitglieder, von A bis Z