Viktoria Konrad
Angestellt, Customer Interaction Management, BMW Group
München, Deutschland
Werdegang
Berufserfahrung von Viktoria Konrad
Bis heute 9 Jahre und 2 Monate, seit Mai 2015
Spezialistin Marketing
BMW Motorrad (BMW Group)
- Making brands tangible (development of corporate identity) - Finding new ways of providing customized product information - Establishing digital ways of content creation (copy writing process) - Implementing new ways of working
2 Jahre und 2 Monate, März 2013 - Apr. 2015
MINI Brand Management
BMW Group / MINI (via Avantgarde Experts)
Project lead: online product communication & international online market launch campaigns: - campaign strategy & analysis - creative concept - implementation
4 Monate, März 2012 - Juni 2012
Beratung
19:13 Werbeagentur
- Consulting & customer service - Creation of creative briefings - Production of advertising media - Research (trends, competitors etc.)
11 Jahre und 3 Monate, 2001 - März 2012
Nebentätigkeit
Steuerkanzlei Streichhahn
Marketing BMW Group Classic, Kommunikation BMW Besuchererlebnis (BMW Welt, BMW Museum) - Creation of communication plans - Execution of benchmark analysis - Conception and visualization of the positioning of BMW Welt, BMW Museum and BMW Group Classic
Ausbildung von Viktoria Konrad
2 Jahre, Apr. 2011 - März 2013
BWL
Universität Regensburg
Marketing, Management & Führung
3 Jahre, Okt. 2007 - Sep. 2010
BWL
Universität Regensburg
Wertschöpfungsmanagement (Marketing, Management, Logistik)
Sprachen
Deutsch
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Englisch
-