Krystian Śmiłowski
Angestellt, Logistik Spezialist Customer Service, Maflow
Tychy, Polen
Werdegang
Berufserfahrung von Krystian Śmiłowski
Bis heute 9 Jahre und 6 Monate, seit 2015
Logistik Spezialist Customer Service
Maflow
Responsibility: Customer support through timely information deliveries Establishing priorities on the basis of analysis of production and delivery plans Analysis and implementation customer orders into SAP system Transports organization Close cooperation with Production, Quality and Planning Departments. Current Support of Customer's Portals Customer containers management Preparing logistic 8D reports Responsibility for customers: BMW Group Porsche AG Nedcar Magna Steyr Steyr HBPO Denso
2011 - 2014
Selbständigkeit
Nest
2010 - 2010
Spezialist Produktionsplanung und Logistik
Gebrueder Peitz Polska
2007 - 2009
Spezialist Produktionsplanung und Logistik
Karmann GmbH
1994 - 2006
Spezialist Produktionsplanung
Famur
Ausbildung von Krystian Śmiłowski
2001 - 2006
GWSP
Sprachen
Polnisch
Muttersprache
Deutsch
Muttersprache
Englisch
Gut