Kirstin Figlar
Angestellt, Order Center Manager, Zapp Precision Strip Inc., Stratford, CT, USA
Stratford, Vereinigte Staaten
Werdegang
Berufserfahrung von Kirstin Figlar
Bis heute 13 Jahre und 8 Monate, seit Nov. 2010
Order Center Manager
Zapp Precision Strip Inc., Stratford, CT, USA
Key account management (sales), inventory management, quality/complaint management
2 Jahre, Feb. 2013 - Jan. 2015
Service Center Manager
Zapp Precision Strip, Inc., Stratford, CT, USA
Sales and margin responsibility, management of office and production team
9 Monate, Feb. 2010 - Okt. 2010
Marketing Assistant
SPECS GmbH, Berlin, Germany
International trade show and conference support and management, Contact person for all international sales representative in respect to marketing materials
2 Jahre und 1 Monat, Sep. 2007 - Sep. 2009
Inside Sales
Zapp Precision Strip Inc., Stratford, CT, USA
Start-up of a new service center location Sales and customer service, shipping, general administration, inventory management, IT support SAP R/3
1 Jahr und 11 Monate, Okt. 2005 - Aug. 2007
Sachbearbeiterin Vertrieb (Inside Sales)
Zapp AG
Within the international sales team responsible for domestic and international customers
Ausbildung von Kirstin Figlar
3 Jahre und 2 Monate, Sep. 2002 - Okt. 2005
Business Administration
Verwaltungs- und Wirtschaftsakademie Bochum
Sprachen
Englisch
Fließend
Deutsch
Muttersprache
Spanisch
Gut
Französisch
Grundlagen