Karin Brigger

Angestellt, HR Account Specialist @ Randstad Inhouse Services for Lonza AG, Randstad (Schweiz) AG

Visp, Schweiz

Fähigkeiten und Kenntnisse

Organisationstalent
Teamfähigkeit
Empathie
Genauigkeit
zielorientiert
Selbstständigkeit
hohe soziale Kompetenz
Büro
Scheduling
Controlling

Werdegang

Berufserfahrung von Karin Brigger

  • Bis heute 7 Jahre und 1 Monat, seit Juni 2017

    HR Account Specialist @ Randstad Inhouse Services for Lonza AG

    Randstad (Schweiz) AG
  • 2 Jahre, Mai 2015 - Apr. 2017

    Sachbearbeiter Lohn- und Personaladministration

    Walmonag
  • 3 Jahre und 3 Monate, Feb. 2012 - Apr. 2015

    Payroll Admin

    Apple

    Management established a new scheduling software for Apple Retail in store. Approval of leave request. Scheduling haids. Different lead cashier responsibilities, employee statistic, timecard controlling, reports

  • 2 Jahre und 9 Monate, Mai 2009 - Jan. 2012

    Specialist

    Apple

    Apple Specialist - Sales and Customerservices - Front of house and Back of house - Office - Personal Setup (Datamigration from Windows to Mac)

  • 4 Jahre, Mai 2005 - Apr. 2009

    Rezeptionistin

    Hotel Alpina***

    Check in / Check out, office and final payment, customer service, room controlling, website design and update, Flyers and menu design, hotel reservations system Hospitality 3000 and Protel, agency and primary responsible

Ausbildung von Karin Brigger

  • 8 Monate, März 2013 - Okt. 2013

    Personalassistentin

    AKAD Business Zürich

Sprachen

  • Deutsch

    Muttersprache

  • Englisch

    Gut

  • Italienisch

    Grundlagen

21 Mio. XING Mitglieder, von A bis Z