Judy Brendel

100% Customer Obsessed

Angestellt, Teamlead Kundencenter, AIDA Cruises

Berlin, Deutschland

Über mich

100% Kundenorientiert seit 2011 - Hochmotiviert, immer positiv, unendlich kreativ

Fähigkeiten und Kenntnisse

Kundenorientierung
Führungserfahrung
Qualitätsmanagement
Projektmanagement
Teamleitung
Kundenbetreuung
Kundenservice
Restaurant
Front Office
Kundenbindung
Qualitätskontrolle
Projektplanung
Administration
Teamfähigkeit
Teamentwicklung
Training
Englische Sprache

Werdegang

Berufserfahrung von Judy Brendel

  • Bis heute 5 Jahre und 10 Monate, seit Sep. 2018

    Teamlead Kundencenter

    AIDA Cruises

    - Responsible for 22 direct reportings / team members - Responsible and driving approx. +1Mio sales volume / month - Project Lead for several high level projects (as planning, implementation and documention for AI assisted Sales/Management Software to 600+ employees) - Inauguratiomal Management of two ship new launches - training tracking & organisation for 600+ employees - Quality Control & Management

  • 3 Jahre und 11 Monate, Nov. 2014 - Sep. 2018

    Mitarbeiterin Kundencenter

    AIDA Cruises

    Neustart im Landbetrieb meines Kreuzfahrtunternehmens - Expertise im Gästekontakt - Kalt/Warmakquise - Eskalationsmanagement

  • 1 Jahr und 7 Monate, Feb. 2013 - Aug. 2014

    Front Office Manager

    AIDA Cruises

    Weltweite Kreuzfahrt Team Lead Front Office Team - 5 direct reports - high level administrative tasks - clearance of ship for departure/arrival in ports - high level contact / interaction with local authorities - customer management / care - budget responsiblility +50k - administrational responsibility for 2500 guests - responsible for training organisation and rotational planning of Front Office Team

  • 11 Monate, März 2012 - Jan. 2013

    Rezeptionistin

    andel's by Vienna House Berlin

    Front Office - Customer Care - Administrative Work - Accounting - warm Sales

  • 7 Monate, Juli 2011 - Jan. 2012

    Mitarbeiterin Restaurant

    AIDA Cruises

    AIDAcara - Weltweite Seefahrt

  • 3 Jahre und 1 Monat, Aug. 2008 - Aug. 2011

    Ausbildung Hotelfachfrau

    Maritim Hotels

    Grade: 1,0 Aktivitäten und Verbände: Graduated with Award "Best Apprentice of the year 2011 Berlin/Brandenburg" with honours

Sprachen

  • Deutsch

    Muttersprache

  • Englisch

    Fließend

  • Russisch

    Gut

  • Spanisch

    Grundlagen

21 Mio. XING Mitglieder, von A bis Z