Jan Konieczny

Angestellt, Service Desk Team Manager, Atos GDC

Bydgoszcz, Polen

Fähigkeiten und Kenntnisse

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Top Manager
ITIL

Werdegang

Berufserfahrung von Jan Konieczny

  • Bis heute 10 Jahre und 11 Monate, seit Aug. 2013

    Service Desk Team Manager

    Atos GDC

    Responsibilities: - Workforce Management – managing a team of 20 people, - Reporting to the supervisor periodically on team and individual work accomplishments - Schedule and Capacity planning, - Supporting Operations Manager in executing operational goals, - Knowledge transfer and sharing, - Supporting recruitment process, - Being deputy of Operations Manager during his absence, - Delivering client service level agreements and KPI’s - Transition Management - Service Management

Ausbildung von Jan Konieczny

  • 5 Jahre und 9 Monate, Okt. 2007 - Juni 2013

    Germanic philology

    PWSZ Walcz

Sprachen

  • Polnisch

    Muttersprache

  • Deutsch

    Fließend

  • Englisch

    Fließend

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