Erdal Cakan

würde sich über soziale Kontakte freuen. 👋

Angestellt, Kaufmännischer Angestellter im Bereich Administration der Genesysumgebung, Commerzbank AG

Lindhorst, Deutschland

Fähigkeiten und Kenntnisse

Genesys
Call Center Management
Netzwerkadministration
ITIL
Windows Server
Informationstechnologie
Informationssysteme
Support
Computer
Checkpoint
Nice
Software
Informatik
Helpdesk
PC
Anwendungsbetreuung
Cisco
ASC
Linux
Teamfähigkeit
Amazon Web Services (AWS)
Administration
Windows
Server
Kundenbetreuung
Firewall
IT-Anwendungen
IT-Netzwerke
Netzwerke
VPN
Systemengineering
PC Support
Cloud Computing
AWS Cloud
Microsoft Office 365
linux
Schwerpunkt
Führung
Erfahrung
Kreativität
Führungserfahrung
Flexibilität
Zuverlässigkeit
Kommunikationsfähigkeit
Technisches Verständnis
Auslandserfahrung
Belastbarkeit
Aufmerksamkeit
Freundlichkeit
Zielstrebigkeit
Loyalität
Lernbereitschaft

Werdegang

Berufserfahrung von Erdal Cakan

  • Bis heute 2 Jahre, seit Juli 2022

    Kaufmännischer Angestellter im Bereich Administration der Genesysumgebung

    Commerzbank AG

    Maintaince and Product Updates of Genesys CC Solutions. Genesys Framework 8.5 GVP. Routing and Reporting. ASC Call Recording.

  • 7 Monate, Jan. 2022 - Juli 2022

    IT Specialist

    Windhoff Group
  • 2 Jahre, Jan. 2020 - Dez. 2021

    Network Specialist

    Atos

    Checkpoint Firewall and Cisco Switch and Routing Configure objects, rules, and settings to define a security policy Site 2 Site VPN HTTPS inspection Security Policy Management Monitoring Traffic and Connections Network Address Translations Basic Concepts of VPN Managing User Access

  • 7 Jahre und 8 Monate, Mai 2014 - Dez. 2021

    Systemspezialist Call-Center Technologien

    Atos

    Expert for call center technologies with a focus on Genesys Genesys Routing and Solution Reporting Deployment, SIP Server Foundation and Troubleshooting Composer and IRD Foundation. Monitoring Nice Call Recording Product development of the communication services used Carrying out complex analyzes when dealing with problems as part of the support of the operational units

  • 2 Jahre und 4 Monate, Feb. 2012 - Mai 2014

    Incident Coordinator

    Atos

    Driving the efficiency and effectiveness of the incident management process Producing management information, including KPIs and reports Monitoring the effectiveness of incident management and making recommendations for improvement Developing and maintaining the incident management system Driving, developing, managing and maintaining the major incident process and associated procedures Reviewing and auditing the process Ensuring that all IT teams follow the incident management process for every incident

  • 3 Jahre und 6 Monate, Sep. 2010 - Feb. 2014

    IT Support Specialist

    Atos

    Provide technical assistance and support for incoming queries and issues related to computer systems, software, and hardware. Respond to queries over the phone or via mail.

Sprachen

  • Türkisch

    Muttersprache

  • Deutsch

    Muttersprache

  • Englisch

    Fließend

Interessen

Sport
Lesen
Rad fahren
Musik
Kochen

21 Mio. XING Mitglieder, von A bis Z