Christian Hunn

Angestellt, Front Office Support (Line Manager), Credit Suisse AG

Zürich, Schweiz

Werdegang

Berufserfahrung von Christian Hunn

  • Bis heute 12 Jahre und 6 Monate, seit Jan. 2012

    Front Office Support (Line Manager)

    Credit Suisse AG

    • Leading a strong and committed team • Driving and supporting projects • Collaborating with Management • Providing and analyzing financial data • Discovering, analyzing and resolving business risk issues

  • 3 Jahre und 5 Monate, Aug. 2008 - Dez. 2011

    Management Supporer

    Credit Suisse AG

    • Contributing in the yearly budgeting process • Cooperating with internal audit and implementing changes • Implementing of cost saving measures

  • 3 Jahre, Aug. 2005 - Juli 2008

    Relationship Manager Offshore

    Credit Suisse AG

    • Managing a client portfolio of CHF 200m asset under management • Acquisition of new clients • Travelling to the UK • Administrative tasks

  • 1 Jahr, Aug. 2004 - Juli 2005

    International Assignment Representative Office South Africa

    Credit Suisse AG

  • 3 Jahre und 7 Monate, Jan. 2001 - Juli 2004

    Assistant Relationship Manager Offshore

    Credit Suisse

Ausbildung von Christian Hunn

  • 1 Jahr und 4 Monate, Aug. 2011 - Nov. 2012

    Kalaidos Fachhochschule, Zurich, Switzerland

    in Entrepreneurship

  • 2005 - 2007

    Banking

    IFFP

    Kreditgeschäfte, Finanzgeschäfte

  • 2000 - 2004

    Finanzplanung

    KV Zürich Business School

    VWL, BWL, Mathematik / Statistik, Finanz- und Rechnungswesen, Finanzgeschäfte, Kreditgeschäfte, Recht / Steuern, Dienstleistungsmarketing, Lebensversicherung, Finanzplanung, Personen- und Sozialversicherung

Sprachen

  • Deutsch

    Muttersprache

  • Englisch

    Fließend

  • Französisch

    Grundlagen

21 Mio. XING Mitglieder, von A bis Z