Alper Akar
Bis 2020, Technology Service Manager DACH, DellEMC
Halle (Saale), Deutschland
Über mich
Mein Name ist Alper Akar, ich habe eine hohe Affinität zu IT und Management. Ich bin zielstrebig und ehrgeizig in meiner Karriere, ich möchte immer die besten Ergebnisse erzielen. Meine vielfältigen Erfahrungen haben mir geholfen, die Fähigkeit zu entwickeln, sich schnell an neue Umstände und Situationen anzupassen.
Werdegang
Berufserfahrung von Alper Akar
4 Jahre und 5 Monate, Feb. 2016 - Juni 2020
Technology Service Manager DACH
DellEMC
As a Technology Service Manager (TSM) my primary responsibility is to manage the technical support relationship between the customer and Dell EMC. Accountable for the timely resolution of all support related issues within the customer's enterprise environment; my role will provide both 'incident' based support and proactive support functions.
2 Jahre und 3 Monate, Dez. 2013 - Feb. 2016
Enterprise Technical Support Agent
Dell
Global Support and Deployment. Responsible for providing phone- based technical support for Dell Enterprise Support Customers. Provides first-level technical support on Dell supplied server and storage products. Assumes a proactive role in technical support call avoidance by identifying known problems and documenting resolutions.
1 Jahr und 1 Monat, Aug. 2012 - Aug. 2013
EDV - Fachmann
Anderson Holding
Responsible for the administration of the company's own IT infrastructure
Ausbildung von Alper Akar
3 Jahre, Sep. 2009 - Aug. 2012
Einzelhandel und Informationstechnologie
OSZ INDDV
Einzelhandel und Informationstechnologie
Sprachen
Deutsch
Muttersprache
Englisch
Fließend
Türkisch
Muttersprache